John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie – Jan FAMFULE
Jan FAMFULE
Bachelor's thesis
John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie
John Kenneth Galbraith and the institutional economics
Anotácia:
John Kenneth Galbraith byl významnou osobností v historii institucionální ekonomie i celé ekonomické vědy. Jeho koncept vyvažující síly, teorie konvergence, konvenční moudrost, rostoucí moc firem, manipulace spotřebitele, role technostruktury v moderní ekonomice a další teorie se zapsaly do historie ekonomického myšlení jako kontroverzní, avšak velmi inspirativní. Tato práce se zabývá nejprve Galbraithovým …viacAbstract:
This paper argues that John Kenneth Galbraith was an important figure of the institutional economics and also of the entire economic science. Many of the Galbraith?s theoretical concepts became famous and his phrases widely quoted. The concept of countervailing power, the conventional wisdom, the growing power of the firm, the role of technostructure in modern economy and other theories went down in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Zverejniť od: 26. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Jiří Řezník, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAMFULE, Jan. John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomického přínosu Johna Kennetha Galbraitha (teorie konvergence)
Marie Poláchová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová
Názov
Vložil
Vložené
Práva