Komunikačné stratégie Rodinného pivovaru BERNARD a.s. – Martina Barjaková
Martina Barjaková
Bakalářská práce
Komunikačné stratégie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Anotace:
Tato práce se zaobírá problematikou komunikačních strategií v Rodinném pivovaru BERNARD a.s. Je zaměřena na komunikaci pivovaru v České republice a také v zahraničí. První kapitola bude sloužit jako teoretický základ pro následující části práce. Budou v ní popsány druhy piva a jejich charakteristiky, český pivní trh a pozice daného pivovaru na něm. Druhá kapitola popíše nástroje, které pivovar využívá …víceAbstract:
This thesis is about communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s. It is focused on the communication of the brewery with its clients in the Czech Republic and also abroad. The first chapter serves as a theoretical basis for the next parts. It describes beer, its characteristics and types, the Czech beer market and the position of the aforementioned brewery on the market. The second chapter …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou komunikačných stratégií v Rodinnom pivovare BERNARD a.s. Zameriava sa na komunikáciu pivovaru v Českej republike, aj v zahraničí. Prvá kapitola bude slúžiť ako teoretický základ pre ďalšie časti práce. Bude v nej opísané pivo, jeho druhy a charakteristiky, český pivný trh a pozícia daného pivovaru na ňom. Druhá kapitola opíše nástroje, ktoré pivovar používa na komunikáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jana Balnohová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
Projekt zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na vybrané sociální sítě ve společnosti Dudr Tools s.r.o.
Zuzana Ševčíková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček