Bc. Monika Kravčíková

Diplomová práce

Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace

Design of the relationship management system with the organization's partners
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit digitální systém pro správu vztahů s klíčovými partnery Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Teoretická část se zaměří na analýzu a budování vztahů se zákazníky z marketingového hlediska. Dále budou uvedeny základní charakteristiky CRM databáze a jejich využití. Práce bude obsahovat definici marketingového výzkumu a minimální životaschopný produkt (MVP). V praktické …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a digital system for managing relationships with key partners of the Faculty of Business Administration in Karviná. The theoretical part will focus on the analysis and building of relationships with customers from a marketing point of view. Furthermore, the basic characteristics of CRM databases and their use will be presented. The thesis will include the definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qfr0v/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Natálie Maršálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing