Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace – Bc. Monika Kravčíková
Bc. Monika Kravčíková
Master's thesis
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Design of the relationship management system with the organization's partners
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit digitální systém pro správu vztahů s klíčovými partnery Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Teoretická část se zaměří na analýzu a budování vztahů se zákazníky z marketingového hlediska. Dále budou uvedeny základní charakteristiky CRM databáze a jejich využití. Práce bude obsahovat definici marketingového výzkumu a minimální životaschopný produkt (MVP). V praktické …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a digital system for managing relationships with key partners of the Faculty of Business Administration in Karviná. The theoretical part will focus on the analysis and building of relationships with customers from a marketing point of view. Furthermore, the basic characteristics of CRM databases and their use will be presented. The thesis will include the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qfr0v/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Natálie Maršálková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAVČÍKOVÁ, Monika. \textit{Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/chqmuv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane