Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace – Bc. Monika Kravčíková
Bc. Monika Kravčíková
Diplomová práce
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Design of the relationship management system with the organization's partners
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit digitální systém pro správu vztahů s klíčovými partnery Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Teoretická část se zaměří na analýzu a budování vztahů se zákazníky z marketingového hlediska. Dále budou uvedeny základní charakteristiky CRM databáze a jejich využití. Práce bude obsahovat definici marketingového výzkumu a minimální životaschopný produkt (MVP). V praktické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a digital system for managing relationships with key partners of the Faculty of Business Administration in Karviná. The theoretical part will focus on the analysis and building of relationships with customers from a marketing point of view. Furthermore, the basic characteristics of CRM databases and their use will be presented. The thesis will include the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qfr0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane