Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele – Bc. Ráchel Kurzyszová
Bc. Ráchel Kurzyszová
Bakalářská práce
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Pupils with specific learning disabilities from a teachers point of view
Anotace:
Bakalářská diplomová práce v teoretické části zkoumá a popisuje téma specifických poruch učení v kontextu mezilidských vztahů ve školní třídě i mimo ni na úrovni žák – pedagog. Setkáme se zde s pojmem sebepojetí, které použijeme jako univerzální měřítko spokojenosti žáka s SPU ve společnosti ostatních dětí bez handicapu. Také nastíním několik praktických studií týkajících se této oblasti a jejich výsledky …víceAbstract:
Bachelors diploma thesis in the theoretical part examines and describes the topic of specific learning disabilities in the interpersonal context inside and out of school classes and on the pupil-teacher level. I’m introducing the concept of self-efficacy and using it to measure general happiness of pupils with specific learning disabilities amongst other children without these differences. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/imdpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Šmideková
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teachers Perceptions of Children with Learning Disabilities
Lenka Darmovzalová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová