Literární texty francouzských autorů ve výuce na gymnáziích v České republice. – Žaneta Kukaň Haltufová
Žaneta Kukaň Haltufová
Diplomová práce
Literární texty francouzských autorů ve výuce na gymnáziích v České republice.
Literary texts of the french authors in education at grammar school in the Czech republic.
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na texty francouzských autorů vyskytujících se v čítankách pro 2. ročníky gymnázií. Popsány jsou nejprve vyučovací koncepce, formy a metody výuky. Rovněž se věnuji Rámcově vzdělávacímu programu pro gymnázia a didaktickým prostředkům. Větší důraz je kladen na definování učebních úloh a jejich taxaci dle D. Tollingerové.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Čuřín
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUKAŇ HALTUFOVÁ, Žaneta. \textit{Literární texty francouzských autorů ve výuce na gymnáziích v České republice.}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cl2ny5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - český jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Tajnosti pařížské E. Suea a jejich stopa v české literatuře 19. století
Kristýna Jančíková -
Proměny české humoristické prózy v čítankách pro střední školy
Radka Pilařová -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Typy stresových situací, jejich průběh a řešení studenty 2. ročníku gymnázií
Aneta Horáčková -
Srovnání výuky československých dějin 2. poloviny 20. století na základní škole a nižším stupni víceletého gymnázia
Lukáš BILL -
Vliv porozumění učivu a motivace žáka na učební úlohy z matematiky
Tereza Lišková -
Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ
Lucie KUCZYŃSKÁ -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Lucie MARTÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva