E-commerce strategie pro zlepšení konverze eshopu UtopianSeasons.com – Jan Skulina
Jan Skulina
Bakalářská práce
E-commerce strategie pro zlepšení konverze eshopu UtopianSeasons.com
E-commerce stratégy for improving conversion on the website UtopianSeasons.com
Anotace:
Práce zkoumá efektivní využití digitálního marketingu a implementaci umělé inteligence v e-commerce prostředí. Cílem je analyzovat aktuální trendy v digitálním marketingu a navrhnout konkrétní plány pro inovativní využití těchto trendů ve vlastním e-shopu, s cílem zvýšit konverzní efektivitu. Teoretická část se zaměřuje na klíčové faktory digitálního marketingu, jako jsou sociální média, obsahový marketing …víceAbstract:
The thesis explores the effective utilization of digital marketing and the implementation of artificial intelligence in the e-commerce environment. It‘s aim is to analyze current trends in digital marketing and propose specific plans for innovative utilization of these trends in one's own e-shop, with the goal of increasing conversion effectiveness. The theoretical part focuses on key factors of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo