Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce – Bc. Jan KAMARÝT
Bc. Jan KAMARÝT
Diplomová práce
Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Anotace:
Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na hodnocení grafického vzhledu, přehlednosti a aktuálnosti. Odpovědi jsem statisticky vyhodnotil pomocí aplikace google formuláře a na jejich základě vypracoval návrhy na zlepšení jednotlivých …víceAbstract:
The thesis deals with an evaluation of Faculty of Agriculture at University of South Bohemia (FA) website, and FA and Agribusiness study programme Facebook sites. In the process of evaluation, I used the method of a questionnaire. Questions related to the graphics, clarity and up-to-dateness were included in the survey. The answers were statistically evaluated by Google forms and suggestions how to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMARÝT, Jan. \textit{Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cl6qq8/.
Jak správně citovat práci
KAMARÝT, Jan. Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva