Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce – Bc. Jan KAMARÝT
Bc. Jan KAMARÝT
Master's thesis
Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Abstract:
Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na hodnocení grafického vzhledu, přehlednosti a aktuálnosti. Odpovědi jsem statisticky vyhodnotil pomocí aplikace google formuláře a na jejich základě vypracoval návrhy na zlepšení jednotlivých …moreAbstract:
The thesis deals with an evaluation of Faculty of Agriculture at University of South Bohemia (FA) website, and FA and Agribusiness study programme Facebook sites. In the process of evaluation, I used the method of a questionnaire. Questions related to the graphics, clarity and up-to-dateness were included in the survey. The answers were statistically evaluated by Google forms and suggestions how to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMARÝT, Jan. \textit{Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cl6qq8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAMARÝT, Jan. Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Agribussines
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights