MMORPG v každodennosti z pohledu jeho uživatelů – Mgr. Matouš Márai
Mgr. Matouš Márai
Master's thesis
MMORPG v každodennosti z pohledu jeho uživatelů
MMORPG in Everyday life from the Perspective of its Users
Anotácia:
Práce se zabývá způsoby užívání masivně hraných her na hrdiny v každodennosti z pohledu hráčů, na příkladu populárního světa World of Warcraft. Cílem je prozkoumat návyky při užívání syntetických světů a začlenění kyberprostoru do každodenního světa jeho uživatelů. Využita je metoda hloubkového rozhovoru, při čemž výzkumník přistupuje k určitému fenoménu v prostředí jeho užívání. Prozkoumání virtuálního …viacAbstract:
Thesis is focused on the possible ways of using massively multiplayer online role-playing games in everyday life, especially in case of the World of Warcraft, popular game environment. The goal is to explore synthetic worlds and their affiliation in the everyday life. The method of research is interview, the explorer approach the problem in environment of its usage. Exploring the virtual being in everyday …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ekhaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Závislostní chování na internetu v prostředí MMORPG
Jan Gabriel