Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu – Bc. Dominika Dvořáková
Bc. Dominika Dvořáková
Diplomová práce
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
The Role of Supporting Measures in the Process of Adaptation of Pupil with autism to Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu běžného typu v kontextu inkluzivního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezena specifika edukace žáků s PAS na základní škole, aspekty jejich procesu adaptace na školní docházku a podpůrná opatření uplatňovaná ve vzdělávání těchto žáků. Cílem výzkumné části je zkoumání role podpůrných …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the role of supporting measures in the process of adapting a pupil with ASD to a mainstream primary school in the context of inclusive education. The theoretical part defines the specifics of education of pupils with ASD at primary school, aspects of their process of adaptation to school attendance and supporting measures, which are usually applied in the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ir6wi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj sociálních a pracovních dovedností jedinců s PAS prostřednictvím videoprůvodce
Gabriela Pokorná