Bc. Dominika Dvořáková

Diplomová práce

Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu

The Role of Supporting Measures in the Process of Adaptation of Pupil with autism to Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu běžného typu v kontextu inkluzivního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezena specifika edukace žáků s PAS na základní škole, aspekty jejich procesu adaptace na školní docházku a podpůrná opatření uplatňovaná ve vzdělávání těchto žáků. Cílem výzkumné části je zkoumání role podpůrných …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the role of supporting measures in the process of adapting a pupil with ASD to a mainstream primary school in the context of inclusive education. The theoretical part defines the specifics of education of pupils with ASD at primary school, aspects of their process of adaptation to school attendance and supporting measures, which are usually applied in the education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika