Podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze – Bc. Ivana Michálková
Bc. Ivana Michálková
Diplomová práce
Podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze
Conditions for the integration of pupils with special educational needs in primary schools in Prague
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podmínkami integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze. Analyzuje postoje ředitelů k problematice integrace, zjišťuje podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
The work deals with conditions for integration of pupils with special educational needs in primary schools in Prague. It analyses headmasters‘ attitudes to the integration issue and finds out conditions for integration of pupils with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nthar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky do výuky matematiky pro 1. ročník
Veronika Horáková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce
Pavlína Bittnerová -
Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově
Jakub MILDE -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Ověřování didaktické pomůcky u žáků se souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Veronika Hortová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová