Podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze – Bc. Ivana Michálková
Bc. Ivana Michálková
Master's thesis
Podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze
Conditions for the integration of pupils with special educational needs in primary schools in Prague
Abstract:
Diplomová práce se zabývá podmínkami integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze. Analyzuje postoje ředitelů k problematice integrace, zjišťuje podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
The work deals with conditions for integration of pupils with special educational needs in primary schools in Prague. It analyses headmasters‘ attitudes to the integration issue and finds out conditions for integration of pupils with special educational needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nthar/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHÁLKOVÁ, Ivana. \textit{Podmínky integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v Praze}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/clf5pc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Didaktické pomůcky do výuky matematiky pro 1. ročník
Veronika Horáková -
Vytvoření didaktické pomůcky pro žáky střední školy pro výuku typografie
Tomáš Chvála -
Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce
Pavlína Bittnerová -
Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově
Jakub MILDE -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Ověřování didaktické pomůcky u žáků se souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Veronika Hortová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová