Využití vybraných zbožových srovnávačů jako nástroj marketingu – Věra Husková
Věra Husková
Bakalářská práce
Využití vybraných zbožových srovnávačů jako nástroj marketingu
Use of Selected Price Comparator Sites as a Marketing Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá preferované způsoby nakupování spotřebitelů a využití vybraných zbožových srovnávačů jako nástroj marketingu. S rozvojem internetu a rostoucí digitalizací nakupování se srovnávače zboží stávají významným nástrojem pro spotřebitele při rozhodování o nákupu. Cílem této práce je analyzovat využití srovnávačů zboží z perspektivy spotřebitelů a zkoumat jejich potenciál pro zvyšování …víceAbstract:
This bachelor thesis examines consumers' preferred shopping methods and the utilization of selected product comparison platforms as marketing tools. Considering the development of the internet and the increasing digitalisation of shopping, product comparison platforms have become significant tools for consumers in making purchasing decisions. The aim of this thesis is to analyze the utilization of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova