Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava – Petr Škorpík
Petr Škorpík
Bakalářská práce
Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je rozbor a následné zhodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku marketingu, marketingové komunikace a psychologie reklamy. V praktické části bude proveden kvantitativní marketingový výzkum, který bude doplněn výzkumem kvalitativním. Na základě výsledků budou …víceAbstract:
The subject of this thesis is the analysis and subsequent evaluation marketing shopping center City Park Jihlava. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing, marketing communications and advertising psychology. In the practical part of the assessment will be made of quantitative marketing research which will be complemented by qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/clpq5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKORPÍK, Petr. \textit{Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/clpq5y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace v podniku
Andrej Sobota
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Škorpík, P.
29. 4. 2013