Bc. Lubomír Kůtek

Master's thesis

Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe

Trends in marketing communication - corporate discourse practice
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe. Marketing je nástroj, který pomáhá k realizaci cílů a záměrů podniku, tedy i k tvorbě zisku. V první části se soustředím na teorii, tedy různé prameny týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá část analyzuje praktické ukázky využití marketingových nástrojů ve dvou konkrétních firmách. Navrhuje změny …more
Abstract:
The topic of the thesis is the new trends in marketing communications - corporate discourse practice. Marketing is a tool that helps to meet the goals and objectives of the company, thus also creating a profit. In the first part we focus on the theory, i.e. various sources and our own experience concerning marketing and marketing communications. The second section describes practical examples of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní