Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby v České republice – Martina Jurčová
Martina Jurčová
Master's thesis
Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby v České republice
Analysis of E-Auction Potential for Public Services Market in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na to, jak je v současné době využíváno elektronických aukcí na trhu nemocnic, lázeňských zařízení a městských úřadů. Bylo zjišťováno, za jakého důvodu se tyto instituce rozhodly pro využívání elektronických aukcí, jaké jsou jejich výhody a nevýhody, s jakým poskytovatelem spolupracují a také na jaké komodity se zaměřují. Výsledky z výzkumu budou použity pro společnost NAR …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on that how are currently used electronic auctions on the market of hospitals, spa facilities and municipal authorities. It was determined why these institutions decided to use electronic auctions, what are their advantages and disadvantages, which provider they co-operate with and what commodities are they focused on. The results of the survey will be used for NAR marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/90674
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Martina Steinová
- Reader: Lubomír Urbánek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČOVÁ, Martina. \textit{Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby v České republice}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/cmgemp/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová