Bc. Kristýna Křížanová

Master's thesis

Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.

The Project of Customer Relationship Management in the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Abstract:
Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Abstract:
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Křížanová, Kristýna. Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management