Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s. – Bc. Kristýna Křížanová
Bc. Kristýna Křížanová
Master's thesis
Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
The Project of Customer Relationship Management in the ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
Abstract:
Práce reaguje na aktuální problémy ve společnosti a průmyslovém odvětví. Celkový trh se mění a každá firma musí mít perfektní znalosti o zákaznících a tržním prostředí. Důležité je tvořit trvalý vztah založený na vzájemné loajalitě. Práce si klade za cíl navrhnout optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.Abstract:
This thesis responds to current problems in society and industry. The market is changing and every company must have a perfect knowledge about its customers and the market environment. It is important to create a long lasting relationship with the customers, which is based on mutual loyalty. This thesis aims to suggest the means of optimalization of customer relationship management of the ZPS - FRÉZOVACÍ …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽANOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cmh911/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křížanová, Kristýna. Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane