Bc. Kateřina Rejdáková

Master's thesis

Marketingová strategie podniku Kino Kavárna

Marketing strategy of company Kino Kavárna
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro Kino Kavárnu v Blansku. V teoretické části jsou rozebrány klíčové aspekty marketingu služeb, analýzy mikro a makroprostředí, metody marketingového výzkumu a marketingové strategie. Praktická část aplikuje tyto teoretické poznatky v podnikovém prostředí, kde je provedena situační analýza, primární výzkumy (pozorování, dotazníkové šetření …more
Abstract:
This thesis addresses the design of a marketing strategy for Cinema Café in Blansko. The theoretical section discusses key aspects of service marketing, analyses of micro and macro environments, marketing research methods, and marketing strategies. The practical section applies these theoretical insights in a business setting, where a situational analysis is performed, primary research is conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON