Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Tomáš Bedřich, DiS.
Tomáš Bedřich, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v konkrétní společnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí a analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní instituce, na jejichž základě je dané instituci předložen návrh a doporučení nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on a marketing mix of the specific institution. The first part deals with a marketing theory. The second part is focused on a marketing environment analysis and an analysis of a current marketing mix of a particular company. Based on these analyzes, a new marketing mix proposal and recommendations for a particular company, is introduced.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/m11ew/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Kovařík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta