Tomáš Bedřich, DiS.

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v konkrétní společnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí a analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní instituce, na jejichž základě je dané instituci předložen návrh a doporučení nového marketingového mixu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on a marketing mix of the specific institution. The first part deals with a marketing theory. The second part is focused on a marketing environment analysis and an analysis of a current marketing mix of a particular company. Based on these analyzes, a new marketing mix proposal and recommendations for a particular company, is introduced.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Kovařík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting