Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje – Bc. Tomáš LANGER
Bc. Tomáš LANGER
Bachelor's thesis
Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje
POP efficiency research of choosed POP tools at Point of Purschase
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním …viacAbstract:
This bachelor work is focused on the POP tools, whereas the special heed is paid to the POP efficiency research. The main goal is to find out, at the point of purchase, the effectiveness of the POP tool with an integrated digital medium. This product is serving the sales promotions of the eye-glasses produced by the company Rodenstock.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGER, Tomáš. Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje
Mirko DRKAL -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj