Josef Horák
Diplomová práce
Řízení lidských zdrojů v kultuře
HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN CULTURE
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vybraným oblastem řízení lidských zdrojů se zaměřením na manažerské aspekty. Cíli práce je zmapování a utřídění teorií ŘLZ, jejich komparace s manažerskou praxí a prozkoumání používaných postupů v kulturní sféře.V teoretické části je pozornost zaměřena nejprve na jednotlivé styly a modely řízení lidí s ohledem na jejich historický, kulturní a geografický kontext. Následně …víceAbstract:
The thesis is devoted to the chosen topics of Human Resources Management with concentration on managerial aspects. The aims of thesis are exploration and organization of HRM theories, their comparision with managerial practise and exploration of methods in culture sector.The theoretical part is firstly focused on particular leadership styles and models in consideration of their historical, cultural …víceKlíčová slova
personální managementKlíčová slova
management kulturyKlíčová slova
personální management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2015
- Vedoucí: Michal LÁZŇOVSKÝ
- Oponent: Vlastimil JEŽEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová