Bc. Petr Kurz

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace

Integrated marketing communications business corporations
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout opatření týkající se zlepšení marketingových aktivit a IMK vybrané korporace ve zkoumaných oblastech, jako je direct marketing, event. marketing, brand marketing, social media marketing, sponzoring, tištěná média, online média, PR. . Výsledkem bude návrh opatření a úprav, vycházející ze SWOT analýzy integrované marketingové komunikace.
Abstract:
This thesis aims to propose measures on how to improve marketing activities and IMK selected corporation surveyed in areas such as direct marketing, event marketing, brand marketing, social media marketing, sponsorships, print media, online media, PR. The result will draft measures and adjustments based on the SWOT analysis of integrated marketing communications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní