Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace – Bc. Petr Kurz
Bc. Petr Kurz
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Integrated marketing communications business corporations
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout opatření týkající se zlepšení marketingových aktivit a IMK vybrané korporace ve zkoumaných oblastech, jako je direct marketing, event. marketing, brand marketing, social media marketing, sponzoring, tištěná média, online média, PR. . Výsledkem bude návrh opatření a úprav, vycházející ze SWOT analýzy integrované marketingové komunikace.Abstract:
This thesis aims to propose measures on how to improve marketing activities and IMK selected corporation surveyed in areas such as direct marketing, event marketing, brand marketing, social media marketing, sponsorships, print media, online media, PR. The result will draft measures and adjustments based on the SWOT analysis of integrated marketing communications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/whwl8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Představenstvo akciové společnosti, jeho jednání a public relations.
František Laušer -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla
Lukáš Janšta -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller