Stanislava EISOVÁ

Bachelor's thesis

Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě

Construction and representation of the gender identity in the television advertisement
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na konstrukci a reprezentaci genderových identit v televizní reklamě. Je založena na vizuální a sémiotické analýze a navíc na pozorování kontextu a cílové skupiny reklam. České televizní kanály vytvářejí genderové stereotypy. Muži a ženy jsou zobrazovány v binárních opozicích. Důležitost ženy je v reklamě zmenšována, její existence i identita je závislá na muži.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the construction and representation of the gender identity in the television advertisement. It is based on the visual and the semiotic analysis and moreover, on the observations of the context and target group of the advertisements. The Czech television channels create gender stereotypes. Man and woman are shown in binary oppositions. The importance of woman in advertisement …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Michal Tošner, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EISOVÁ, Stanislava. Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická