Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě – Stanislava EISOVÁ
Stanislava EISOVÁ
Bachelor's thesis
Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě
Construction and representation of the gender identity in the television advertisement
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na konstrukci a reprezentaci genderových identit v televizní reklamě. Je založena na vizuální a sémiotické analýze a navíc na pozorování kontextu a cílové skupiny reklam. České televizní kanály vytvářejí genderové stereotypy. Muži a ženy jsou zobrazovány v binárních opozicích. Důležitost ženy je v reklamě zmenšována, její existence i identita je závislá na muži.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the construction and representation of the gender identity in the television advertisement. It is based on the visual and the semiotic analysis and moreover, on the observations of the context and target group of the advertisements. The Czech television channels create gender stereotypes. Man and woman are shown in binary oppositions. The importance of woman in advertisement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michal Tošner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EISOVÁ, Stanislava. Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Anthropology / Social and Cultural Anthropology
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy, konstrukce pohlavní identity a transsexualita jako ukazatel nestability pohlavní bipolarity.
Kristýna BLAHETOVÁ -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy v učebnicích vlastivědy a zeměpisu
Simona OLBRICHOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Konstrukce genderové identity u dětí ve školní družině
Tereza HOLÁ -
Konstrukce feminity a maskulinity mezi zaměstnanci ve firemním prostředí
Libuše PIPOTOVÁ -
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
Veronika KUČEROVÁ -
Sociální konstrukce maskulinit v sociální práci s rodinou
Jana MOKRÁ