SPOLUPRÁCE HORSKÉHO LANOVÉHO PARKU TARZANIE A OBCE TROJANOVICE V OBLASTI KOMUNIKACE S VEŘEJNOSTÍ – Lucie Matulová
Lucie Matulová
Master's thesis
SPOLUPRÁCE HORSKÉHO LANOVÉHO PARKU TARZANIE A OBCE TROJANOVICE V OBLASTI KOMUNIKACE S VEŘEJNOSTÍ
The cooperation of Tarzanie high ropes and Trojanovice town in the sphere of public relations
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace s veřejností. Jejím cílem bylo na základě dvou dotazníkových šetření provedených mezi obyvateli obce Trojanovice a návštěvníky lanového parku Tarzanie navrhnout doporučení a náměty vedoucí ke zlepšení komunikace mezi obcí a jejími obyvateli a zlepšení propagace lanového parku. Současně bylo cílem doporučit návrhy pro vzájemnou spolupráci obce a Tarzánie …viacAbstract:
My thesis is focused on the topic of public relations. The goal of my work was to suggest recommendations and inspiration to the Tarzanie and Trojanovice town about how to prove mutual cooperation of these subject and also how to prove public relations of the Tarzanie. My thesis is based on the results of the survey which I have done using questionares which I gave to Citizens of Trojanovice town and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2009
- Vedúci: Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATULOVÁ, Lucie. \textit{SPOLUPRÁCE HORSKÉHO LANOVÉHO PARKU TARZANIE A OBCE TROJANOVICE V OBLASTI KOMUNIKACE S VEŘEJNOSTÍ}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/cpax4v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / odbor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar