Martina Chmelíková

Master's thesis

Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.

Analysis and a proposal of the marketing strategy for selected business subject
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení …more
Abstract:
This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chmelíková, Martina. Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní