Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt. – Martina Chmelíková
Martina Chmelíková
Master's thesis
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Analysis and a proposal of the marketing strategy for selected business subject
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELÍKOVÁ, Martina. \textit{Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cpgusa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chmelíková, Martina. Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec