Analýza spotřebitelského věrnostního programu vybrané společnosti – Bc. Pavla Holotová
Bc. Pavla Holotová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského věrnostního programu vybrané společnosti
The analysis of customers’ loyalty programme of the selected company
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je posouzení a zhodnocení stěžejních věrnostních programů vybrané společnosti, jež provozovala za posledních 10 let. Na základě analýzy poskytnout relevantní doporučení pro úspěšnější provoz věrnostního programu. Teoretická část práce popisuje problematiku budování vztahu se zákazníkem, měření jeho spokojenosti a cesty, jak je možné usilovat o proměnu spokojeného zákazníka …víceAbstract:
Main topic of my thesis is to assess and evaluate key loyalty programs of the company, which have been used in the company in the last 10 years. Then, based on the analysis, provide a relevant recommendation for more successful usage of loyalty programs. The theoretical part of the thesis at first matters the building of relationship with the customer, measurement of his/her satisfaction and the opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h7mnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Koaliční a věrnostní programy
Lenka Tománková -
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
Tomáš Zavoral -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová