Marketingová komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal – Anastasia Butakova
Anastasia Butakova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal
Marketing communications of the active cosmetics division L'Oréal group
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal na příkladu vedoucích značek této divize Vichy a La Roche-Posay. Cílem je zhodnocení komunikačních aktivit a komunikačních účinků těchto značek. Teoretická část přibližuje pojmy komunikační mix, značka, kupní proces spotřebitele; praktická je věnována výzkumu trhu prostřednictvím metody dotazníkového …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications active cosmetics division L'Oréal group at the example of Vichy and La Roche-Posay brands. The goal is to evaluate communication activities of these brands and its effects. In the theoretical section are defined such terms as communication mix, brand, consumer purchase decision process; the practical part is focused on the market analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař