Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí – Ing. Přemysl Šrámek
Ing. Přemysl Šrámek
Doctoral thesis
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí
The periodic timetable influence on line capacity
Abstract:
Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele …moreAbstract:
This thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules. The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the average delay increments (qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠRÁMEK, Přemysl. \textit{Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2017. Available from: https://theses.cz/id/cpzitz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šrámek, Přemysl. Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí. Pardubice, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / field:
Technique and Technology in Transport and Communications / Technology and Management in Transport and Telecommunications: Technology
Theses on a related topic
-
Zvýšení stability jízdního řádu pomocí částečného zdvoukolejnění tratě Blažovice - Přerov
David Rada -
Taktový jízdní řád na trati Dobříš - Praha a jeho stabilita
Jan Bek -
Optimalizace železniční trati č.301 Olomouc-Nezamyslice s ohledem na stabilitu jízdního řádu.
Antonín Juřínek -
Posouzení kapacity železniční infrastruktury při logistickém řešení odklonových tras na úseku Ústí nad Orlicí - Choceň
Pavel Fučík