Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí – Ing. Přemysl Šrámek
Ing. Přemysl Šrámek
Doctoral thesis
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí
The periodic timetable influence on line capacity
Anotácia:
Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele …viacAbstract:
This thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules. The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the average delay increments (qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrámek, Přemysl. Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí. Pardubice, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / odbor:
Technique and Technology in Transport and Communications / Technology and Management in Transport and Telecommunications: Technology
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení stability jízdního řádu pomocí částečného zdvoukolejnění tratě Blažovice - Přerov
David Rada -
Taktový jízdní řád na trati Dobříš - Praha a jeho stabilita
Jan Bek -
Optimalizace železniční trati č.301 Olomouc-Nezamyslice s ohledem na stabilitu jízdního řádu.
Antonín Juřínek -
Posouzení kapacity železniční infrastruktury při logistickém řešení odklonových tras na úseku Ústí nad Orlicí - Choceň
Pavel Fučík