Bc. Markéta Růžičková
Diplomová práce
Internetová komunikace
Internet Communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce bylo zvoleno téma Internetová komunikace. V dnešní době je Internet zcela nepostradatelnou součástí našeho života zejména z pohledu komunikace a sběru informací. Práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část práce obsahuje základní charakteristiku pojmů souvisejících s internetovou komunikací, popis čtyř vývojových generací …víceAbstract:
The theme of this thesis has been selected the theme of Internet communications. Today, the Internet has an indispensable part of our lives, in particular from the perspective of communication and information gathering. The work is divided into two parts and on the theoretical and practical part. The theoretical part of the work includes the basic characteristics of the concepts related to communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qppul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková