Barbora SRBOVÁ

Bakalářská práce

Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků

Marketing of the theatre towards the selected segment of customers
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Cíleným divadlem je Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni a segmentem zákazníků se rozumí lidé ve věkové kategorii 18 až 30 let. Cílem této práce je analyzovat marketing dané příspěvkové organizace a navrhnout tak zlepšující opatření. V teoretické části je uvedena obecná teorie o marketingu a představení vybraného …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing theatre towards a selected segment of customers. The targeted theatre is the Josef Kajetán Tyl Theatre in Pilsen and the customer segment is understood to be people in the age category of 18 to 30 years. The aim of this thesis is to analyze the marketing of the given contributory organization and propose improving measures. The theoretical part presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SRBOVÁ, Barbora. Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/