Barbora SRBOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků

Marketing of the theatre towards the selected segment of customers
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Cíleným divadlem je Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni a segmentem zákazníků se rozumí lidé ve věkové kategorii 18 až 30 let. Cílem této práce je analyzovat marketing dané příspěvkové organizace a navrhnout tak zlepšující opatření. V teoretické části je uvedena obecná teorie o marketingu a představení vybraného …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing theatre towards a selected segment of customers. The targeted theatre is the Josef Kajetán Tyl Theatre in Pilsen and the customer segment is understood to be people in the age category of 18 to 30 years. The aim of this thesis is to analyze the marketing of the given contributory organization and propose improving measures. The theoretical part presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SRBOVÁ, Barbora. Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/