Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Tomáš Hones
Bc. Tomáš Hones
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Diplomová práce zhodnocuje efektivitu využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace výrobních podniků Huawei a Xiaomi. Obsahem analýzy byly všechny příspěvky na facebookových profilech obou konkurenčních značek za rok 2021. Autor příspěvky člení do příslušných kategorií a následně je hodnotí pomocí hodnotících kritérií, které obsahují reakce „to se mi líbí“, „super“ a ostatní reakce, které …moreAbstract:
The thesis evaluates the effectiveness of the use of social networks in the marketing communication of the manufacturing companies Huawei and Xiaomi. The content of the analysis was all the posts on the Facebook profiles of the two competing brands for the year 2021. The author categorizes the posts and then evaluates them using evaluation criteria that include "like", "awesome" and other reactions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/c8u40/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HONES, Tomáš. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cqyp7d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová