Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu – Bc. Iveta Říčařová
Bc. Iveta Říčařová
Master's thesis
Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu
The influence of small and medium enterprises on the development of a selected region
Abstract:
Říčařová, I. Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Diplomová práce se zabývá vlivem malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu. V práci je definovaná role malých a středních podniků působících v oblasti obchodu ve vybraném venkovském regionu. K naplnění cíle práce bylo použito analýzy primárních dat a sekundárních …moreAbstract:
Říčařová, I. The influence of small and medium enterprises on the development of a selected region. Master thesis. Brno: Mendel University, 2018.This thesis is focused on how small and medium enterprises affect the development of the selected region. In the thesis, the role of small and medium enterprises operating in the trade sector in the selected rural region is defined. A primary and secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍČAŘOVÁ, Iveta. \textit{Vliv malých a~středních podniků na rozvoj vybraného regionu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cr26t0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík