Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu – Bc. Iveta Říčařová
Bc. Iveta Říčařová
Master's thesis
Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu
The influence of small and medium enterprises on the development of a selected region
Anotácia:
Říčařová, I. Vliv malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Diplomová práce se zabývá vlivem malých a středních podniků na rozvoj vybraného regionu. V práci je definovaná role malých a středních podniků působících v oblasti obchodu ve vybraném venkovském regionu. K naplnění cíle práce bylo použito analýzy primárních dat a sekundárních …viacAbstract:
Říčařová, I. The influence of small and medium enterprises on the development of a selected region. Master thesis. Brno: Mendel University, 2018.This thesis is focused on how small and medium enterprises affect the development of the selected region. In the thesis, the role of small and medium enterprises operating in the trade sector in the selected rural region is defined. A primary and secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík