Marketingová komunikace kočičího depozita Neposedné tlapky z.s. – Bc. Ševčíková Ševčíková, DiS.
Bc. Ševčíková Ševčíková, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace kočičího depozita Neposedné tlapky z.s.
Marketing communication of the cat deposit Neposedne tlapky z.s.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je rozbor současného stavu využití marketingového komunikačního mixu ve vybraném kočičím depozitu, pod názvem organizace Neposedné tlapky z.s., s následnou formulací návrhů ke zlepšení. První část práce je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace, která vychází z dostupné odborné literatury. Druhá část představuje samotnou organizaci Neposedne tlapky z.s. a zhodnocení …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the current state of use of the marketing communication mix in a selected cat deposit, under the name Neposedne tlapky z.s., with the subsequent formulation of proposals for improvement. The first part of the work is focused on the theoretical basis of marketing communication, which is based on available literature. The second part presents the organization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pcbhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Ševčíková. \textit{Marketingová komunikace kočičího depozita Neposedné tlapky z.s.}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/crtjrx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova