Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR – Bc. Pavel Vondrášek
Bc. Pavel Vondrášek
Bakalářská práce
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Current status and development trends of the media market in the Czech Republic
Anotace:
V bakalářské práci s názvem Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR jsem se věnoval detailnímu popisu jednotlivých mediatypů včetně jejich historického vývoje a v teoretické rovině vlivu a účinkům masových sdělovacích prostředků na veřejné mínění, jednotlivce a celou společnost. V dalších částech se zabývám aktuální vlastnickou strukturou nejvýznamnějších médií v České republice a problematice …víceAbstract:
In the Bachelor thesis which is titled Currentstate and development trends of the media market in the Czech Republic I focused on the detailed description of individual media types including their development in history and, in theoretical level, the influence and effects of the mass media on the opinion of the public, individuals and the whole society. In its other parts I dealt with the current ownership …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j7ov2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of the Media on Public Diplomacy
Elizaveta Egorova -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Vliv zpravodajství na veřejné mínění o psychickém zdraví
Kseniya Hardziyenka -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová -
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Pavla Jetelová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová