Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele – Lukáš Votruba
Lukáš Votruba
Bakalářská práce
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
The impact of employees on building the employer brand of Bidfood Czech Republic s.r.o
Anotace:
Práce se zaměřuje na téma budování značky zaměstnavatele a jeho vlivu na zaměstnance společnosti. Na základě dotazníkového řešení byl analyzován stav zaměstnanecké spokojenosti ve firmě Bidfood Czech Republic s.r.o. Hlavním cílem poté bylo vymezit hlavní problémy společnosti a následně představit vlastní návrh řešení. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly, na celkovou zaměstnaneckou spokojenost …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of employer brand building and its impact on the company´s employees. Based on survey, the state of employee satisfaction at Bidfood Czech Republic s.r.o was analyzed. The main objective was to identify the main problems. The result revealed that the most of employees are satisfied with their work. More important issues were in the context of poor relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Denisa Apková
- Oponent: Eva Isabelle Křeček, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
2. 12. 2023