Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy – Rita Tlamichová
Rita Tlamichová
Bachelor's thesis
Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy
Meaning of social networks in communication of chosen company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje využívání sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy VALDEMAR GREŠÍK – NATURA, s.r.o. a hlavního konkurenta. Součástí práce je teoretická část zahrnující vysvětlení důležitých pojmů pro pochopení práce. Součástí aplikační části je rozbor trhu biopotravin a přírodních produktů i analyzované firmy a jejího konkurenta z hlediska využívání sociálních sítí. Součástí je marketingový …moreAbstract:
This bachelor thesis analyze the importance of using social networks of Valdemar Grešík – Natura s. r. o. and their largest competitor company communication. Part of the work is theoretical part including explanation of important terms for understanding the work, then description and information of selected company and at the end of the work itself research and processing of all provided data.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/w1261/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TLAMICHOVÁ, Rita. \textit{Význam sociálních sítí v komunikaci vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/csr6d7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Percepce a produkce pravdivých a nepravdivých informací v prostředí internetu jako součást mediální výchovy
Martina KUCHAŘÍKOVÁ -
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Vojtěch Machálek