Podnikání v kontextu různých národních kultur – Tereza KOPECKÁ
Tereza KOPECKÁ
Bakalářská práce
Podnikání v kontextu různých národních kultur
Entrepreneurship in the context of different national cultures
Abstract:
Each company has its set of values, norms and behavioural patterns that determine the manners of its employees, their relationships within the social structure of the organization, as well as the company?s public relations. The company culture influences the style of work of every employee in the firm and consequently their behaviour in the public. It reveals the way the entrepreneurs want to do their …víceAbstract:
Každá firma má svůj soubor hodnot, norem a vzorů jednání, které určují způsob a chování zaměstnanců, jejich vztahy uvnitř sociálního systému organizace i vztahy navenek. Podniková kultura ovlivňuje styl práce každého pracovníka v rámci firmy, ale i jeho chování na veřejnosti, a říká, jak podnik zamýšlí podnikat a často i jak odráží uznání sociální odpovědnosti. Díky globalizaci, existuje na našem území …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Zveřejnit od: 16. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Tereza. Podnikání v kontextu různých národních kultur. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Evropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící země
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová
Název
Vložil
Vloženo
Práva