Využití sociálních sítí v B2C komunikaci – Bc. Dmitrij Lipovskij
Bc. Dmitrij Lipovskij
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v B2C komunikaci
The use of social networks in B2C communication
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na marketing, konkrétně na event marketing a internetový marketing. Další část je zaměřena na sociální sítě, jak světové tak české. Jsou popsány konkrétní platformy a jejich marketingová komunikace. Také jsou zde uvedeny rizika při využívání těchto sítí a stanoveny pracovní hypotézy. V praktické části práce jsou popsány Facebookové stránky vybraných společností …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis is focused on marketing, specifically on event marketing and internet marketing. Another part is focused on social networking, global and Czech. Describes the specific platforms and their marketing communications. Also, there are mentioned risk in the use of these networks and established the working hypothesis. The practical part describes the Facebook page …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wt8eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek