Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Bc. Jolana Poláková
Bc. Jolana Poláková
Bakalářská práce
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Opportunities for small and medium businesses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití Guerilla marketingu v České republice. Je to odvětví marketingu, které je sice šancí pro malé a střední firmy, ale snad pro jeho neznalost jsou nedostatečně využívány možnosti, které tento druh marketingu nabízí. Cílem mé práce je představit různé formy a možnosti Guerilla marketingu, především to, co je důležité o této formě marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals about usage possibilities of the Guerilla Marketing in Czech Republic. It's the marketing, which is indeed an opportunity for small and medium businesses. Perhaps because of lack of knowledge we are facing underutilized potential in this kind of marketing. The aim of my work is to introduce various forms and possibilities of Guerilla Marketing and highlight what is important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tbqwp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
Jana Císková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing
Iveta Stočková