Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Veronika Janáková
Bc. Veronika Janáková
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Abstract:
Téma této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační část. V teoretické části je popisován maloobchod, vysvětlena definice řízení vztahů se zákazníky. Dále je tato část zaměřena na řízení lidských zdrojů a věrnostních systémů. V aplikační …moreAbstract:
The theme of this bachelor´s thesis is customer relationship management in a selected business subject in the grocery retail. The thesis is divided into two parts, the theoretical-methodological and the application part. In the theoretical part both the retail and the definition of customer relationship management are described and explained. This part also focuses on human resources management and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lh1r0/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANÁKOVÁ, Veronika. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cutl2t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane