Veronika Janštová

Bakalářská práce

Analýza systému CRM pro mobilního operátora

Analysis of CRM System for Mobile Operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM. Teoretická část nastiňuje základní informační rámec nutný pro pochopení dané problematiky. Vysvětluje význam zákaznicky orientované strategie podnikatelských subjektů v současném tržním hospodářství s vysokou mírou konkurence a osvětluje stěžejní prvky koncepce CRM. Následně popisuje současný stav řízení vztahů se zákazníky …více
Abstract:
This thesis deals with the concept of customer relationship management based on CRM. The theoretical part outlines the basic information framework necessary for the understanding of the issue. It explains the importance of customer-oriented strategy of business entities in the current market economy with a high degree of competition and highlights the crucial elements of the concept of CRM. Subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Miloslav Cváček
  • Oponent: Martina Hoďáková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava