Analýza systému CRM pro mobilního operátora – Veronika Janštová
Veronika Janštová
Bakalářská práce
Analýza systému CRM pro mobilního operátora
Analysis of CRM System for Mobile Operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM. Teoretická část nastiňuje základní informační rámec nutný pro pochopení dané problematiky. Vysvětluje význam zákaznicky orientované strategie podnikatelských subjektů v současném tržním hospodářství s vysokou mírou konkurence a osvětluje stěžejní prvky koncepce CRM. Následně popisuje současný stav řízení vztahů se zákazníky …víceAbstract:
This thesis deals with the concept of customer relationship management based on CRM. The theoretical part outlines the basic information framework necessary for the understanding of the issue. It explains the importance of customer-oriented strategy of business entities in the current market economy with a high degree of competition and highlights the crucial elements of the concept of CRM. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Miloslav Cváček
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková