Bc. Zdeňka Pluta

Master's thesis

Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně

The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně společnosti, která se vrací zpět na trh. Je úzce spjata s rozhodovacími prvky v rámci jednotlivých obchodních, ekonomických a marketingových strategií, které následně provází společnost celým procesem spojeným s aplikacemi jednotlivých prvků integrované marketingové komunikace. Atraktivita …more
Abstract:
The text work is focused on the problems of marketing communication in planning of boot and maintenance campaign of the company, who is returning to the market. The campaign is closely linked with management steps which are focused on the individual business, economic, and marketing strategies. Subsequently, these strategies are followed through the entire process which has become an integral part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Marek Matějka, prof. MUDr. Michal Michal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní