Bc. Zdeňka Pluta

Diplomová práce

Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně

The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně společnosti, která se vrací zpět na trh. Je úzce spjata s rozhodovacími prvky v rámci jednotlivých obchodních, ekonomických a marketingových strategií, které následně provází společnost celým procesem spojeným s aplikacemi jednotlivých prvků integrované marketingové komunikace. Atraktivita …více
Abstract:
The text work is focused on the problems of marketing communication in planning of boot and maintenance campaign of the company, who is returning to the market. The campaign is closely linked with management steps which are focused on the individual business, economic, and marketing strategies. Subsequently, these strategies are followed through the entire process which has become an integral part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, prof. MUDr. Michal Michal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní