Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně – Bc. Zdeňka Pluta
Bc. Zdeňka Pluta
Diplomová práce
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně společnosti, která se vrací zpět na trh. Je úzce spjata s rozhodovacími prvky v rámci jednotlivých obchodních, ekonomických a marketingových strategií, které následně provází společnost celým procesem spojeným s aplikacemi jednotlivých prvků integrované marketingové komunikace. Atraktivita …víceAbstract:
The text work is focused on the problems of marketing communication in planning of boot and maintenance campaign of the company, who is returning to the market. The campaign is closely linked with management steps which are focused on the individual business, economic, and marketing strategies. Subsequently, these strategies are followed through the entire process which has become an integral part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z2rtf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, prof. MUDr. Michal Michal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller